مواد محترقه‌ای که هرگز به چهارشنبه سوری نمی‌رسند

ماموران نیروی انتظامی بیش از ۱۶ هزار عدد مواد محترقه چهارشنبه سوری را در مازندران کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از این افراد ۸ هزار و ۳۱۵ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

کشف بیش از ۵ هزار عدد مواد محترقه در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائم شهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهرگفت: در بازرسی از خودرو متهم ۵ هزار و ۶۶۲ عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار به اجر در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ عامل تهیه و توزیع انواع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنارگفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان در مجموع ۳ هزارو ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ هاشم پور با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در روز‌های پایانی سال خبر داد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.