سناتور سابق جمهوری‌خواه: هیچ کشوری بیشتر از آمریکا علیه سایر کشور‌ها حملات نظامی نداشته است

عضو سابق حزب جمهوری‌خواه سنای محلی ایالت ویرجینیا ضمن انتقاد از حمله آمریکا به مواضع گروه‌های مقاومت در سوریه گفت: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بیشتر از آمریکا حملات نظامی علیه سایر کشور‌های خارجی انجام داده باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریچارد بلک، عضو سابق حزب جمهوری‌خواه سنای محلی ایالت ویرجینیا در مصاحبه خود با شبکه پرس تی‌وی، درباره حمله اخیر آمریکا به سوریه که بسیاری از سیاست مداران مدعی هستند به سبب جلوگیری از حملات بیشتر به نظامیان این کشور در عراق انجام شده است، گفت: نیرو‌های الحشد الشعبی عراق نقش موثری در مبارزه علیه داعش دارند و از این رو وقتی آمریکا به بسیج مردمی حمله کرده است، می‌توان گفت به تروریست‌های داعشی حاضر در عراق کمک کرده است.

وی با بیان اینکه حملات آمریکا به یک سرزمین مستقل همچون سوریه، مساوی است با نقض قوانین بین المللی گفت: حمله راکتی به منطقه سبز بغداد تنها بهانه بایدن برای حمله به سوریه بود، حمله‌ای که آمریکا نمی‌داند از سوی چه افرادی صورت گرفته است.

ریچارد بلک در ادامه به سیاست‌ها و روش‌های جدید تروریست‌های داعشی برای مقابله با نیرو‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: این سیاست‌ها در واقع سبب می‌شود تا داعش این قدرت را داشته باشد هر زمانی که خواست حمله هوایی آمریکا به دشمنانشان را کلید بزنند و این دولت همواره فرض کند که نیرو‌های ضد تروریسم عراقی به آن‌ها حمله کرده است.

عضو سابق حزب جمهوری‌خواه سنای محلی ایالت ویرجینیا تصریح کرد: گروه تروریستی داعش اقدام به شلیک راکت می‌کند و از سوی دیگر آمریکا شبه نظامیان عراقی را مورد هدف قرار می‌دهد؛ یک استراتژی ناعادلانه که از سوی داعش برنامه ریزی شده است.


بلک همچنین افزود: کشته‌های حمله واشنگتن به سوریه نیرو‌های مسلح عراق بودند، نه آن تروریست‌هایی که به مواضع آمریکا حمله کرده بودند، از این رو بطور قاطع می‌توان گفت که؛ هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بیشتر از آمریکا حملات نظامی علیه سایر کشور‌های خارجی انجام داده باشد.

عضو سابق حزب جمهوری‌خواه سنای محلی ایالت ویرجینیا با بیان اینکه متوقف کردن جنگ‌های آمریکا در حوزه اختیارات رئیس جمهور آمریکاست، گفت: این امر بدون خارج کردن نیرو‌هایی نظامی آمریکایی از منطقه خاورمیانه، محقق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورتی که جو بایدن واقعا قصد دارد تا میراثی پایدار و مثبت از خود بر جای بگذارد، باید دستور خروج نیرو‌های آمریکایی از خاورمیانه را در عرض ۹۰ روز صادر کند.

چندی پیش، جنگنده‌های آمریکایی اقدام به بمباران مواضع گروه کتائب حزب الله در مرز عراق و سوریه کردند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
reza
۰۹:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
ریچارد بلک : وقتی داعش و القاعده را اوباما و هیلاری کلینتون ایجاد و مسلح و اعزام به منطقه کرده اند ودر طول 20سال با حمایت از این گروه ها 750تریلیون دلارآمریکا را هزینه کرده اند بسیار بدیهی است که با یک تفاهم پشت پرده و در یک جنگ زرگری با نقشه های از قبل برنامه ریزی شده اول داعش مواضع آمریکا را با دقت مورد هدف قرار دهد و سپس در فاز دوم ارتش تروریست آمریکا در منطقه بدنبال عکس العمل مواضع نیروهای حشدالشعبی را مورد هدف قرارداده و منهدم کند.......راستی ریچارد کشته های حملات نظامی به سایر کشورها که به تعداد موهای سر و بدن شماست..... همین ایالات متحده فعلی قبل از اینکه تو متولد شوی توسط اجداد مهاجرسفیدپوست تو با کشتارهای دسته جمعی و نابودی تمدن های بزرگ بومیان این قاره و کشتارهای دسته جمعی سرخ پوستان و سیاه پوستان خاکش غصب شده و با 200سال جنگ و کشتار و زنده زنده سوزاندن بومیان رنگین پوست و به دار آویخته شدن از درختان هم اکنون به شما درسال2000 به ارث رسیده و هنوز نیز روش اجدادتان با روش های نوین ادامه دارد قتل هائی از نوع جورج فلوید یادت هست؟! کشور افغانستان - لیبی - عراق - سوریه - یمن و....و....با بهانه های واهی دموکراسی و آزادی و مبارزه با تروریست ها و مبارزه با منع اشاعه تسلیحات هسته ای خاک کشورها را شخم زده اید و زیرساخت های این کشورها را نابود کرده اید و کشتار مسلمانان توسط مسلمانان را با ایجاد تفرقه در منطقه گسترش داده اید تا هم از یکسو با غارت و تاراج چاه های نفت و گاز منتفع شوید و هم با فروش تسلیحات و تولیدات کارخانه های اسلحه سازی همراه سود بردن اجازه ندهید که آتش جنگ در منطقه خاموش شود و این سیاست های نخ نما شده ی شما و متحدان شما بر همه جهانیان آشکار شده و دیگر حنای شما رنگی ندارد و تفسیر تمام ادعاهای مطرح شده در 6ژانویه در کشور خودتان مقابل مجلس خودتان توسط مردم خودتان برای جهانیان معنا شد و ماهیت ذات اصلی عریان شده ی شما به تمام جهان عرضه شد.....
آخرین اخبار