شهنازی: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد مدیر عامل باشگاه سایپا را بدهم/ لیست بازیکنان مد نظرم را ارائه داده‌ام

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص تمدید قراردادش با نارنجی پوشان توضیحاتی را ارائه داد.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب مجدد خود به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به اعتماد مسئولان باشگاه سایپا از نیم فصل دوم هدایت نارنجی پوشان را بر عهده گرفتم و بعد از آن تغییر و تحولاتی در تیم ما شکل گرفت که باعث جوان‌تر شدن تیم ما شد. ما همه تلاش خود را کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. در ابتدای قرارداد برنامه ۲ ساله‌ای به باشگاه ارائه دادم و کارمان را بر اساس همین برنامه آغاز کردیم. در مسیری هم که قرار گرفتیم موفق بودیم، اما در پلی آف نتوانستیم خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کنیم و به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا نکردیم.

شهنازی با اشاره به انتخاب شدنش به عنوان سرمربی سایپا پیش از اتمام فصل عنوان کرد: شاید اولین باری است که در تاریخ باشگاه سایپا این اتفاق می‌افتد که قبل از اتمام لیگ سال جاری تصمیمات مهمی در خصوص تیم والیبال سایپا گرفته می‌شود و از مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و برای فصل آینده هم هدایت نارنجی پوشان را به من سپردند.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه سایپا را بدهم. تمام سعی و تلاش ما این است که برای فصل آینده با توجه به بودجه‌ای که باشگاه سایپا در نظر خواهد گرفت، شاکله تیم را در حد و اندازه‌ نام سایپا ببندیم و عملکرد خوبی نسبت به امسال داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص بازیکنان مد نظر خود گفت: لیست بازیکنان مد نظرم را به باشگاه ارائه دادم و فقط منتظر هستیم تا لیگ به پایان برسد. بعد از پایان لیگ قصد داریم با بازیکنانی که مد نظر داریم، هرچه سریع‌تر مذاکره کنیم و قرارداد ببندیم تا برنامه ریزی‌های خود را برای شروع تمرینات داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ، والیبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار