قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران به دلیل آگاهی بخشی در مدیریت شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اهدای لوح سپاس از هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران به دلیل آگاهی بخشی و حضور فعال در مدیریت شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: صدا و سیما با اقدامات آگاهی بخش موجب کاهش اثرگذاری ویروس کرونا شده است.

او افزود: مجموعه صدا و سیمای استان و دیگر رسانه‌های استان در بحران کرونا در کنار جامعه سلامت بوده و تلاش‌های گسترده‌ای در آگاهی بخشی مردم در خصوص ویروس کرونا انجام دادند.

متن کامل تقدیر نامه به شرح ذیل می‌باشد:
حضور محترم جناب آقای دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدای و سیمای مرکز مازندران باسلام و تحیت بدینوسیله لازم می‌دانم از همه خدمات ارزنده جنابعالی و همکاران شما در رسانه ملی و همه اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی تقدیر و تشکر نمایم، کار بزرگ شما وهمه ارباب رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم مردم و انعکاس خدمات پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و کادر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا در بابل و مسئولان بهداشت و درمان و همه مجاهدان و مدافعان سلامت و بازتاب تابلو‌های زیبای ایثار و فداکاری پرستاران و پزشکان و نیرو‌های مردمی درخدمت به مردم شریف ستایش برانگیز و ان شاءالله در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهید بود.

صمیمانه از همه خدمات و مجاهدت‌های ارزنده اصحاب رسانه، خبرنگاران، دوستان و همکاران ارجمند جنابعالی بخاطر تلاش در انعکاس اخبار این روزگار تلخ و نیز بازنمایی حقائق بهداشت و درمان و جلوه‌های ایثار و فداکاری مدافعان سلامت کشور و بخصوص مجاهدت‌های غیر قابل وصف مجاهدان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر و تشکر میکنیم و عزت وتوفیق روز افزون همه را از خداوند منان خواهانیم.

امیدوارم ایثار و فداکاری ملت و مسؤولان و سربازان خط مقدم درمان در مبارزه با کرونا، با همکاری اصحاب رسانه هر چه سریعتر به نتیجه حاصل گردد و شاهد برگشت جهان به روال عادی باشیم. از خداوند دفع بلا و عزت و پیروزی ملت شریف ایران را مسالت می‌نمایم و توفیقات روزافزون جنابعالی و همه همکاران در خدمت به کشور را از خداوند منان خواهانیم.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار