رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام عنوان کرد؛

انتخابات اعضای جدید سازمان نظام مهندسی معدن ایلام

محمدرحیمی از برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رضا محمدرحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بر اساس برنامه زمانبندی، چهاردهم اسفند ماه به عنوان زمان برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی معدن سراسر کشور تعیین شد و بر این اساس پس از طی فرایند لازم و پس از فراخوان ثبت نام و تایید هیئت اجرایی برگزاری انتخابات با نظارت کامل سازمان و تعیین هیات اجرایی، انتخابات در زمان مقرر با موفقیت و در فضایی بسیار آرام، سالم و رقابتی بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاریست.

او با اشاره به ترکیب اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در استان ایلام افزود: ۲ نفر در رشته معدن، یک نفر در رشته زمین‌شناسی، یک نفر در رشته نقشه‌برداری اعضای این نهاد غیردولتی را تشکیل می‌دهند.

محمدرحیمی اضافه کرد: کل نامزد‌های انتخاباتی سازمان نظام مهندسی معدن استان در گروه‌های چندگانه، ۱۱ نفر بودند که به ترتیب،۵ نفر در رشته معدن، ۳ نفر در رشته زمین شناسی و۳ نفر هم در رشته نقشه برداری کاندید شدند.

او یادآوری شد: به دلیل نبود نامزد انتخاباتی رشته متالورژی در استان، طبق دستورالعمل و نظام نامه انتخاباتی، بین نفر سوم رشته معدن و نفر دوم رشته زمین شناسی، هر نامزدی که موفق به اخذ بیشترین آرا شود، به جای نماینده رشته متالورژی انتخاب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شمارش آرا بعد ازپایان انتخابات درساعت ۱۶عصر امروز خبرداد.

گفتنی است انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن هر ۳ سال یک‌بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.