قول وزیر راه و شهرسازی برای بهبود وضعیت تردد دریایی خارگ

وزیر راه و شهرسازی از همکاری برای بهبود وضعیت تردد دریایی جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با مسئولان جزیره خارگ بیان کرد: برای حل مشکلات تردد دریایی همکاری لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های مربوط انجام می‌گیرد و نوسازی ناوگان در هر دو مسیر خارگ-بوشهر و خارگ-گناوه به طور جدی مد نظر خواهد بود.

او افزود: خارگ نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و نیاز است که همه مسئولان نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات این جزیره داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مشکلات مردم خارگ را پیگیری می‌شود، عنوان کرد: منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهر خارگ هم در این دیدار با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت تردد دریایی در این جزیره گفت: طرح جامع خارگ همچنان در بلاتکلیفی است و بعد از ۱۶ سال پیگیری، طرحی به تصویب رسیده که منافع مردم در آن دیده نشده و شایسته است در بررسی مجدد طرح، منافع مردم و مسائل و تعاریف شهرسازی، مد نظر قرار گیرد.

یوسف وطن‌دوست با اشاره به مشکلات مردم در بخش مسافرت دریایی، بر لزوم حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه تردد دریایی و رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد.

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز بیان کرد: تصویب ناقص طرح جامع عواقب بدی برای درآمد شهرداری ایجاد کرده است و شهرداری نمی‌تواند خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کند.

جزیره خارگ در ۵۷ کیلومتری شمال غربی بوشهر قرار دارد.

بیش از ۹۰ درصد نفت کشور از پایانه نفتی مستقر در این جزیره صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.