کشف بیش از ۱۱۰ تن آرد قاچاق در استان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بیش از ۱۱۰ تن آرد قاچاق طی دو ماه گذشته امسال در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اعلام خبر کشف و توقیف ۱۱۰تن آرد طی بهمن و اسفند امسال در استان گفت: در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال و حقوق عامه، ورود‌های جدی از سوی معاونت حقوق عامه دادستان مرکز استان به این موضوع به ویژه در بحث نظارت به نحوه توزیع و پخش آرد و کیفیت نان در استان صورت گرفته است.

او افزود: در همین راستا دیشب با همکاری نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی ۱۳ تن و ۱۵ کیلو آرد که قاچاقچیان قصد خروج از استان را داشتند کشف و ضبط شده و برای متخلفین نیز پرونده قضایی تشکیل گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: در مجموع و با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی استان با اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه حدود ۱۱۰ تن آرد قاچاق طی بهمن و اسفند ماه امسال کشف و ضبط شده است.

طباطبایی در پایان با قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان و مجرمان از عموم شهروندان خواست تا هرگونه گزارشات خود را در سریعترین زمان ممکن به مراجع قضایی و امنیتی اطلاع دهند تا اقدامات بازدارنده و قاطع با متخلفان که از سر سفره مردم در صدد سودجویی و منفعت طلبی هستند صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار