آغاز همایش ملی پیشگیری از اختلال مواد در بین دانشجویان

همایش ملی پیشگیری از اختلال مواد در بین دانشجویان در فضای مجازی به صورت وبینار توسط مرکز مشاور دانشگاه رازی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جهانگیر کرمی دبیر علمی همایش ملی پیشگیری از اختلال مواد هدف از برگزاری همایش را آگاه‌سازی دانشجویان و هم‌اندیشی متخصصان و صاحب نظران حوزه اعتیاد در راستای بررسی راهکاره‌های پیشگیری از اختلال مصرف مواد در محیط‌های دانشگاهی اعلام کرد.

او با بیان اینکه این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا نمایه شده است، گفت : برای شرکت کنندگان گواهی شرکت صادر می‌شود.

او از تمام پژوهشگران و دانشجویان و علاقمندان حوزه اعتیاد دعوت کرد که در این وبینار علمی که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ روز چهارشنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود از طریق لینک https://room.razi.ac.ir/ch/ncdap شرکت کنند.

دبیر علمی همایش ملی پیشگیری از اختلال مواد در بین دانشجویان با بیان اینکه ۱۱۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: در مجموع ۸۰ مقاله پذیرفته و ۳۵ مقاله نیز رد شده و ۱۵ مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

او ادامه داد: این همایش توسط دانشگاه رازی، معاونت دانشجویی دانشگاه و مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه و حمایت گروه مطالعات خانواده، دانشکده علوم اجتماعی، حوزه ریاست، معاونت پژوهش و فناوری، اداره روابط عمومی، مدیریت طرح و برنامه نظارت راهبردی و باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

او سازمان‌ها و اداره‌های حامی همایش را نیز ستاد مبارزه با مواد مخدر، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، سیویلیکا پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و با همکاری اعضای کانون دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه رازی اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.