صادقی: مالکیت بازی بیشتر در اختیار ما بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره بازی با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار این تیم با پرسپولیس اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. ما بازی رو خوب شروع نکردیم. به غیر از صحنه‌ای که گل خوردیم اکثر بازی در اختیار ما بود.

او ادامه داد: در چند سال گذشته کمتر تیمی توانسته پرسپولیس را تحت فشار قرار داده و مالک توپ و بازی باشد. ما امروز موفق شدیم سرخپوشان را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی سایپا بیان کرد: نسبت به فصل گذشته پیشرفت خوبی داشته ایم. آخرین بازی فصل گذشته که با سه گل به پرسپولیس باختیم، نمی‌توانستیم کنترل توپ را داشته باشیم. امسال توان تحت فشار قرار دادن و موقعیت سازی در مقابل تیم پرسپولیس را به دست آورده ایم. متاسفانه موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست دادیم. پرسپولیس هم موقعیت‌های زیادی داشت.

او اظهار کرد:  جا دارد به همه‌ی بازیکنانم بابت تلاش و فوتبال خوبی که بازی کردند تبریک بگویم و مطمئن هستم با این فوتبالی که بازی می‌کنیم، می‌توانیم هر تیمی را تحت فشار قرار داده و برنده بازی باشیم.

صادقی درباره موقعیت‌هایی که سایپا از دست می‌دهد گفت: باید یاد بگیریم از تک موقعیت‌های بازی استفاده کنیم تا به نحو احسن به گل برسیم. در مجموع از همه‌ی بازیکنان تیم راضی هستم.

صادقی بیان کرد: در نیمه دوم ۲ بار تغییر تاکتیک دادیم و  با ۲ مهاجم بازی کردیم. در پنج دقیقه آخر بازی با سه مهاجم بازی کردیم که بتوانیم پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهیم. البته پرسپولیس با توجه به بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار داشت توانست بازی را کنترل کند.

امیدوارم با این سبک بازی نتایج خوبی به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار