کاهش تصادفات هدف ماست

رئیس پلیس راهور مازندران کاهش تصادفات را هدف اصلی پلیس دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در نشست تعاملی با مدیران بیمه استان، کاهش تصادفات را هدف اصلی پلیس در برقراری نظم وامنیت ترافیکی دانست.

او ضمن دریافت گزارش مدیران بیمه‌ای استان مازندران در خصوص همکاری با پلیس راهور، افزود: به شکر خدا در ۱۱ ماهه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در زمینه ترافیک شهری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته ایم که برای من و همکارانم جای خوشنودی و خوشحالی دارد.

رییس پلیس راهور مازندران گفت: کاهش تصادفات و سلامت جان و مال شهروندان با افزایش فرهگ ترافیک هدف اصلی همکارانم در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان است که امیدوارم با کمک همه مسئولان و با جدیت بیشتر به این موفقیت بزرگ و خداپسندانه نائل شویم.

سرهنگ بیگلری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان بیمه‌ای مازندران در زمینه آموزش همگانی شهروندان و افزایش فرهنگ ترافیک مردم، افزود: تجربه نشان داده است خرد جمعی و همکاری و تعامل بین همه ارگان‌ها سبب می‌شود تا مسئولان در خدمت به شهروندان زودتر به هدف خود رسیده و موفقیت‌های بیشتری کسب کنند و این همدلی و همکاری اکنون در استان ما موجود بوده و من بایت این اتفاق از شما عزیزان کمال قدردانی را دارم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.