در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به ساوه صورت گرفت؛

رونمایی سراسری از سرود ۱۳۵۷ نفری در شبکه شاد

با حضور کاظمی در ساوه سرود ۱۳۵۷ نفری در شبکه شاد به صورت همزمان درکشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در ساوه به صورت همزمان در سراسرکشور از سرود ۱۳۵۷ نفری در شبکه شاد رونمایی شد.

همچنین با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش عملیات احداث دارالقران کریم آموزش و پرورش ساوه هم آغاز خواهد شد تا با مشارکت خیرین ساوه ساخته شود.

کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش که به مناسب گرامیداشت هفته‌ی امور تربیتی به شهرستان ساوه سفر کرده است در جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش ساوه گفت: آموزش و پرورش در حقیقت یک نهاد فراجناحی است.

کاظمی افزود: آموزش و پرورش با کمک همه دستگاه‌ها فعالیت می‌کند و باید از همه مسئولانی که در این حوزه دغدغه دارند قدردانی کرد.

او راه‌اندازی شبکه شاد با ضریب نفوذ بسیار بالا در دوران کرونا را بزرگترین دستاورد نظام آموزشی کشور عنوان و اضافه کرد: حوزه فرهنگی و پرورشی و نقش معلمان در تربیت نیروی انسانی اهمیت فراوانی دارد.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: با وجود کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها تلاش کردیم برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های را با رعایت موازین بهداشتی در سطح ملی اجرا کنیم که نمونه آن جشنواره علمدار با حضور حدود ۱۲۰ هزار دانش آموز بود.

او ادامه داد با این حال: شیوع ویروس کرونا و قطع ارتباط فیزیکی و حضوری دانش آموزان با معلمان و مدرسه باعث شد در حوزه تربیتی و پرورشی آسییب‌های جدی متحمل شویم که آسیب دیدن بخش تربیتی یکی از ضربه‌های اصلی کرونا بود.

کاظمی با تاکید برتمرکز روی مسائل اصلی فرهنگی از قبیل توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و حجاب در راستای تربیت دانش آموزان و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در این زمینه نیاز به تحلیل دقیق و برنامه‌ریزی داریم.

او کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در مناطقی مانند ساوه را از مشکلات حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: برای تامین نیروی انسانی بومی شهرستان ساوه اقدام ویژه خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.