در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فعالیت ۸۵ مرکز دولتی درمان ناباروری در کشور

رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان گفت: در حال حاضر ۸۵ مرکز درمان ناباروری دولتی در کشور راه اندازی شده است که هر روز در حال توسعه هستند.

سید جلیل حسینی رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جایگاه خوب ایران در زمینه اورولوژی و ارتقای سلامت مردان، اظهار کرد: در حال حاضر جایگاه ایران در زمینه سلامت مردان مثبت ارزیابی شده است و کشورمان در رده بندی قابل قبولی در سطح دنیا و جایگاه خوبی در منطقه دارد.

او ادامه داد: واقعیت امر این است که میزان ناباروری نه تنها در ایران بلکه در دنیا افزایش پیدا کرده و موضوع مهم این است که مسئله ناباروری بیشتر از گذشته شده است.

رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان بیان کرد: مطالعات مختلفی در زمینه ناباروری مردان در کشورمان طی سال های اخیر انجام شده است که نتایج این تحقیقات نشان می دهد شیوع ناباروری در کشورمان و در طولانی مدت حدود ۲۵ درصد و به صورت مقطعی بین ۳ تا ۵ درصد است.

حسینی تاکید کرد: امروزه حدود ۸۵ درصد از هزینه های درمان ناباروری توسط وزارت بهداشت پرداخت می شود و ۸۵ مرکز درمان ناباروری دولتی در کشور راه اندازی شده است که هر روز در حال توسعه و گسترش هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار