ترکی: شاهد شکست فوتبال کشورمان بودیم/ عزیزی خادم از برند‌های فوتبالی استفاده کند

نماینده داوران در مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ترکی نماینده داوران در مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز روز شکست فوتبال ما بود  و خیلی ناراحت هستم که فوتبالی‌ها از تنها گزینه خود حمایت نکردند. گویا فوتبالی‌ها چشم دیدن هم را ندارند. هر اتفاقی که در ۴ سال آینده رخ بدهد هیچ کس حق ندارد صحبت کند.  

او ادامه داد: من چند روز پیش طی صحبت با یکی از بزرگان فوتبال بیان کردم که اگر نمی‌خواهید حمایت کنید پشت سر علی کریمی هم بد نگویید. متاسفانه بعضی‌ها صحبت کردند که کریمی توانایی لازم را ندارد و  او نمی‌تواند رای بیاورد. البته ما برند فوتبالی را در عرصه بین المللی می‌خواستیم و  این موضوع به فوتبالمان کمک می‌کرد.  

تنگ نظری ها باعث شد که کریمی رای نیاورد 

ترکی درباره این که کریمی لابی نکرد، گفت: من فکر می‌کنم تنگ نظری‌ بین فوتبالی‌ها باعث شد که کریمی رای نیاورد و متاسفانه در همه عرصه‌ها شاهد این موضوع هستیم. شاید وعده‌هایی به اعضای مجمع داده شد و اطلاعی در این باره ندارم. این موضوع برای فوتبالی‌ها خیلی ناراحت کننده بود که تنها گزینه فوتبالی‌ها فقط ۹ رای بیاورد.

داور فوتبال کشورمان درباره این که لابی در انتخابات فدراسیون فوتبال را به چشم دیده است، گفت: من در جریان نیستم و صحبت‌هایی جسته و گریخته از اطراف شنیده‌ام و خودم قاطع نمی‌توانم بگویم که صحبت‌هایی بین اعضای مجمع و نامزدها وجود داشت. البته ما فوتبالی‌ها  این لابی‌ها و رایزنی‌ها را می‌توانستیم داشته باشیم و از یک گزینه خاص فوتبالی حمایت می‌کردیم.  

او بیان کرد: عزیزی خادم که رئیس فدراسیون فوتبال شد بهتر است از فوتبالی‌ها به عنوان مشاور در کنار خودش استفاده کند. برند‌های فوتبالی می‌توانند در عرصه‌های بین المللی به ما کمک کنند.  

ترکی درباره این سوال که آینده فدراسیون فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: این موضوع بستگی به اعضای هیئت رئیسه دارد که به چه صورت انتخاب می‌شوند. اگر مسئولان جدید فدراسیون فوتبال بتوانند از برند‌های فوتبالی به عنوان مشاور استفاده کنند، حداقل در عرصه‌های بین المللی این موضوع به ما کمک می‌کند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار