زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۵۲ داوطلب کرونایی در کنکور دکتری شرکت می‌کنند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور دکتری تخصصی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آمار کرونایی‌های کنکور دکتری گفت: خوداظهاری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که در آزمون دکتری شرکت کرده‌اند از چهارشنبه ۶ اسفند آغاز شد و ساعت ۲۴   جمعه، ۸ اسفند به پایان رسید. 

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: داوطلبان باید با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر را بارگذاری  می‌کردند.

او در ادامه بیان کرد: تعداد داوطلبان مبتلا به ویروس کرونای آزمون دکتری ۱۴۰۰ که در سایت سنجش خوداظهاری کردند ۵۲ نفر بوده است.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۹۹/۱۲/۰۱ بصورت قطعی تایید شده بود باید در این خوداظهاری شرکت می‌کردند.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین‌شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: در استان خوزستان تعداد شهرهای محل برگزاری آزمون از ۵ شهر به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین صندلی‌ها در این استان به صورت ویژه دیده شده و بیشتر شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی این استان فرمانداری، استانداری و سایر ارگان‌های ذیربط جهت برگزاری مناسب آزمون انجام شده است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش، تمام  متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه، ۱۲ اسفند به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می شود. حوزه‌های برگزاری آزمون سال گذشته ۶۰ مورد بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
#تعویق _آزمون _دکتری_1400_کرونا_مرگ
آخرین اخبار