مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

حضرت علی (ع) شخصیتی فرامذهبی و فرادینی است

حجت‌الاسلام عسکری گفت: حضرت علی (ع) نه تنها فراتر از مذهب بلکه فراتر از دین است به همین دلیل اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشوردر مراسم خجسته میلاد با سعادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی ابن ابیطالب و روز پدر که به همت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در مسجد حاج احمدبیگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اساس اسلام در ماه رجب بنیان نهاده شد و رسول اکرم (ص) در این ماه به نبوّت مبعوث شدند.

او با تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر به چند ویژگی اخلاقی آن حضرت اشاره کرد و افزود: علی (ع) نه تنها فراتر از مذهب بلکه فراتر از دین است چرا که اگر فراتر از دین نبود دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان نمی‌شدند.

حجت‌الاسلام عسکری افزود: نهج البلاغه منشوری فوق منشور حقوق بشری است که امروز مدعیان حقوق بشر به ناحق دم از آن می‌زنند و در عمل بدترین برخورد‌ها را با بشریت و انسان‌ها دارند.

او خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی نامه حضرت علی (ع) به استاندار و والی خود مالک اشتر را بخوانند و به آن عمل کنند بسیاری از خواسته‌های مردم تأمین خواهد شد.

او افزود: از دیدگاه امام علی تنها راه نجات مسلمانان وحدت، برادری و یکدلی است موضوعی که خودشان به صورت جامع و کامل به آن عمل کردند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: حضرت علی ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.