شهروندان از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند

رئیس پلیس راهور البرز گفت: شهروندان با توجه به شیوع ویروس کرونا از تردد های غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ غلامعلی شرق ، رئیس پلیس راهور البرز گفت : روز‌های پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روز‌ها در حال تدارک برای ایام عید نوروز هستند.

رئیس پلیس راهور البرز افزود: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها در شهر‌های استان از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی‌های گرامی به هیچ وجه در این ساعات در سطح شهر‌ها تردد نکرده و برنامه ریزی و تدارک سفر را نیز نداشته باشند.

سرهنگ شرق  گفت: پلیس موظف به کنترل تردد‌ها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت ها، اغلب پیامک‌هایی برای خودرو‌های متخلف ارسال می‌شود و برخی از شهروندان تصور می‌کنند، صدور و ثبت جریمه‌ها در سوابق خلافی منظور شده است و بلافاصله به واحد اجرائیات پلیس راهور مراجعه می‌کنند.

او با اشاره به این که برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹، فرصت پرداخت جریمه هاحداکثر ۶۰ روز از تاریخ صدور آن‌ها است و قابلیت پیگیری و طرح درکمیسیون مربوطه را دارند افزود: رانندگان پس از گذشت دو هفته، از دریافت پیامک‌ها، ازطریق سامانه پلیس راهور ۱۲۰ و دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام به رصد آن کنند و چنانچه خلافی به ناحق برای آن‌ها صادرشده باشد، نسبت به تعیین تکلیف جریمه مربوطه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور  البرزدر پایان گفت: از مردم قدرشناس استان می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید ستاد ملی کرونا، از تردد‌های غیرضروری به ویژه به واحد اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.