تمجید سردار سلیمانی از همرزم شهیدش + فیلم

صفحه مجازی منتسب به سردار حاج قاسم سلیمانی ویدئویی جدید از همراهی و همکاری شهید حسین پورجعفری با سردار دل‌ها را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حسین پورجعفری از جمله یاران و نیرو‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود.

بر اساس این گزارش، شهید حسین پورجعفری بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ طی حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار نیز همراه با آئین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد و همرزمان سردار شهید حسین پورجعفری از او به عنوان مخزن اسرار لشکر ۴۱ ثارالله و محرم‌ترین فرد به سردار سلیمانی یاد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


بهتر است بدانید که تلفن‌های خاص، قرار ملاقات و برنامه‌های ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز شهید پورجعفری هماهنگ می‌کرده و به یار همیشگی حاج قاسم معروف است.

در همین راستا صفحه منتسب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویدئویی از شهید حسین پورجعفری را در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
من متاسفانه خیلی حسین پورجعفری را نمی شناختم اما تاثیر گذارترین نامه ای که درتمام عمرم خوندم نامه ای بود که سردار سلیمانی در فراق شهید پورجعفری نوشته بود نامه عجیبی بود سردار فقط یه سفر بدونه شهید پورجعفری رفته بودند اونم وقتی بود که شهید پور جعفری تازه بازنشسته شده بودند سردار پور جعفری سه سال بعداز بازنشستگی زمانی که دیگه وظیفه ای برگردنش نبود کنار سردار ماند تازمان شهادت سردار چه زیبا نوشته بودی حسین عزیز اگه خدا من شایسته بهشت دانست من بدونه توبه بهشت نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
اللهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
حسین جان خوش به حالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
شادی روح سیدالشهدا امام حسین و تمام شهدا از صدر اسلام تا قیام امام زمان صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه