مردم سراوان با حفظ آرامش خود اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند

نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نباید اجازه دهند افرادی که نمی‌خواهند مشکل آنان حل شود بر این حادثه موج سواری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ملک فاضلی نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با حفظ آرامش اجازه سوء استفاده دشمنان از حادثه چهارم اسفندماه ۹۹ در مرز این شهرستان را ندهند، گفت: مردم نباید اجازه دهند افرادی که نمی‌خواهند مشکل آنان حل شود بر این حادثه موج سواری کنند.

او با انتشار کلیپی تصویری در رابطه با حادثه سراوان اظهارداشت: تمنا می‌کنم از برادران که یک مقداری صبر و بردباری از خودشان به خرج دهند تا شاهد اتفاقات ناگوار در این رابطه نباشیم.

او بیان کرد: از دیروز که از این حادثه با خبر شدم با مسوولان استانی و کشوری موضوع را پیگیری کردم و حتی نشست‌های زیادی در این رابطه برگزار شده است.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌هایی را با فرمانداران سراوان، سیب و سوران و مهرستان و مسوولان سپاه داشتم؛ همچنین با رییس مجلس شورای اسلامی از روز گذشته تا کنون ۲ بار نشست در رابطه با این حادثه برگزار شده است.

او افزود: همچنین با معاون پارلمانی رییس جمهوری در این رابطه صحبت شده و درخواست داشتیم که این مساله فردا چهارشنبه در هیات دولت بررسی شود.

فاضلی خطاب به مردم گفت: به طور جد پیگیر این مساله هستم و از شما درخواست دارم که آرامش خود را حفظ کرده تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

او با بیان اینکه مرز با تمام فرصت هایش باید مورد استفاده تمام مردم باشد و نباید تنها عده‌ای خاص از مزایای آن بهره ببرند افزود: اگر مزیتی در مرز وجود دارد باید به همه مردم تعلق گیرد و به صورت عادلانه و صحیح توزیع شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
واقعیت
۰۰:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
دشمنان ایران کجایند؟داخل یا بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
میشه خبرهای کامل بزارفضای مجازی خیلی وحشتناکه