زمان بازگشت سرخیو راموس به میادین مشخص شد

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید در صدد است تا خودش را برای بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرخیو راموس، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید ۱۸ بهمن ماه زانوی چپ خود را به تیغ جراحان سپرد و طبق برآورد‌های اولیه قرار بود راموس پس از ۶ تا ۸ هفته دوری از میادین، در تمرینات تیمش حاضر شود.  

کاپیتان رئال مادرید در تلاش است تا برای بازی با الچه که ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود یا برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا، بتواند خودش را به شرایط بازی کردن برساند.  

راموس که از ابتدا تمایلی برای عمل جراحی روی زانوی مصدوم خود نداشت، به دنبال این بود که برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید در تاریخ ۱۷ اسفندماه به میادین بازگردد، اما کادر پزشکی باشگاه او را متقاعد کرد که حضورش در این بازی می‌تواند  منجر به تشدید مصدومیتش شود و او ادامه فصل را از دست بدهد.


بیشتر بخوانید: 


با این حال مدافع کهنه کار کهکشانی‌ها که تمرینات سبک را آغاز کرده، در صدد است تا با پیگیری تدریجی تمریناتش، خود را برای حضور در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار