معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

حسن خلق و مسئولیت پذیری، سرلوحه کار پلیس

سرهنگ آزادی گفت: حسن خلق و مسئولیت پذیری، سرلوحه کار پلیس، و مهم‌ترین مؤلفه‌های تاثیرگذار در تعالی رفتار است.

سرهنگ باقر آزادی معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ارتقاء تعالی رفتار کارکنان را سرلوحه کار نیروی انتظامی دانست و گفت: حسن خلق و مسئولیت پذیری، مهمترین مؤلفه‌هایی است که باید در پلیس مشاهده شود تا بتوان به رفتار متعالی و استاندارد دست یافت.

سرهنگ آزادی اظهار داشت: تعالی رفتار کارکنان عاملی مهم در جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه و افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس، برای تولید امنیت، وحفظ نظم اجتماعی است.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام با اشاره به اهمیت تعالی رفتار پلیس و نقش آن در خدمتگزاری و جلب رضایت مردم، بیان کرد:فرماندهان می‌بایست با آموزش و نظارت مستمر برعملکرد کارکنان، روحیه خدمتگزاری صادقانه را در یگان‌های خود حاکم کنند.

او بالا بردن آگاهی و استفاده از تجهیزات مناسب و تکنولوژی‌های روز را اساس اقتدار پلیس دانست و افزود: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت خدمات رسانی شایسته به مردم یکی از مهمترین مولفه‌های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه محوری پلیس و جلب اعتماد حداکثری مردم است.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه داشتن رفتار اسلامی و پسندیده پلیس می‌تواند برای سایر افراد در جامعه الگو باشد، اضافه کرد: ارتقاء تعالی رفتار کارکنان، همواره سرلوحه کار ناجا است.

او توجه به نوع رفتار و عملکرد کارکنان در حوزه ماموریت‌های ناجا را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نظارتی بر شمرد و اعلام کرد: توجه به حقوق شهروندی و آشنایی کارکنان در ماموریت‌های محوله از ضروریاتی است که باید در رفتار سازمانی کلیه کارکنان متجلی باشد و در ارزیابی‌ها و نظارت‌ها بر انجام بهینه و ارتقاء کیفی آن نیز تاکید شود.

سرهنگ آزادی یادآور شد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید درون و برون سازمانی به منظور ارتقاء مهارت‌های رفتاری و ارتباطی کارکنان و برگزاری جلسات اخلاق کاربردی در راستای تقویت بنیه اعتقادی از جمله مهم‌ترین راهکار‌های تعالی رفتار کارکنان می‌باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.