شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در اهر ایجاد شد

 رئیس دادگستری اهر از ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام نظری در جلسه ستاد پیشگیری از جرم شهرستان اهر با اشاره به نزدیکی انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: باید زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم فراهم کنیم.

او افزود: انتظار می‌رود نهاد‌های مسئول با اتخاذ تدابیر ویژه، تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و رقابتی فراهم کنند.

او با هشدار به متخلفان از جمله در زمینه تبلیغات پیش از موعد، تخریب افراد و اقدامات غیرقانونی گفت: تمامی فعالیت‌های نامزد‌های احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا رصد می‌شود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری اهر، گفت: شهروندان در کنار مسئولین شهرستانی و نهاد‌های امنیتی و انتظامی می‌توانند تخلفات و جرایم نامزد‌ها را به ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی جهت برخورد قانونی گزارش کنند و مطمئن باشند دستگاه قضایی بدون چشم پوشی با ناقضان قانون و متخلفان برخورد خواهد کرد.

او گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی با ضابطین اقدامات لازم نسبت به منظور امحای آثار تبلیغات زود هنگام از قبیل دیوار نویسی و تبلیغ در فضای مجازی انجام شده است و از نامزد‌های احتمالی انتظار می‌رود هرگونه فعالیت‌های تبلیغی را در موعد قانونی انجام دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.