تشدید نظارت بازرسان بر بازار چهارمحال و بختیاری در آستانه عید نوروز

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت‌ها بر بازار این استان در قالب طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت‌ها بر بازار این استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: نظارت‌های بازرسان در دو شیفت و از نیمه اسفند همه روز صبح و بعدازظهر انجام می‌گیرد.

او با بیان اینکه طرح نظارت نوروزی از ۱۵ بهمن آغاز شده است افزود: تاکنون یک هزار و ۹۰۶ بازدید از واحد‌های صنفی استان انجام شده که در این بازدید‌ها ۲۳۰ تخلف شناسایی و کشف شده است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی، ارزش ریالی این تخلفات را ۲۵ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین تخلفات کشف شده بوده است.

او همچنین از ثبت ۱۵۴ شکایت مردمی در این مدت خبر داد و گفت: تاکنون از این تعداد ۱۳۶ مورد رسیدگی شده است.

قائدامینی به انجام ۶۲۴ بازرسی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در بازار استان نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص نیز ۳۳ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او با بیان اینکه ۴۰ بازرس سازمان صمت استان و بیش از ۱۰۰ بازرس قرارگاه ۱۷ ربیع بسیج بازرسی بر بازار استان را برعهده دارند، اضافه کرد: علاوه بر آن گشت‌های مشترکی با سایر دستگاه‌های نظارتی نیز انجام شده که در قالب آن ۴۷ پرونده تخلف تنظیم شده است.

قائدامینی از مردم خواست: تا هرگونه شکایت از اصناف و یا تخلف در حوزه بازار را با شماره ۱۲۴ گزارش دهند و به اصناف نیز توصیه کرد تا با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از شیوع کرونا در سلامتی خود و مردم کوشا باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار