راه اندازی اسکان‌های موقت در مرز‌های خوزستان

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از راه اندازی اقامتگاه‌های موقت در مرز‌های چذابه و شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تدابیر و محدودیت‌های شدیدی در ورودی و خروجی‌های استان شکل گرفته است و این مبادی‌ها به شدت کنترل و محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از سوی پلیس راهور اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه مرز‌های چذابه و شلمچه با کشور عراق به مدت یک هفته برای تردد مسافران بسته و بنا بر دستور استاندار خوزستان، در این ۲ مرز اسکان‌های موقت در حال راه اندازی است، افزود: در این مرز‌ها از تمامی مسافران تست‌های سریع کرونا گرفته می‌شود و با توجه به اینکه زمان جوابگوی این تست‌ها حدود ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌برد، مسافران در این اسکان‌های موقت مستقر می‌شوند.

حیاتی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا تصریح کرد: با همکاری خوب مردم و اصناف شاهد افزایش میزان رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی در استان هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.