توسعه و ارتقای شبکه ارتباطات سیار در مسجدسلیمان

شبکه ارتباطات سیار در مسجد سلیمان با نصب و راه اندازی ۴ سایت جدید و افزایش تکنولوژی بر روی ۵ سایت همراه اول توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور استفاده بهینه شهروندان و روستاییان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیاز‌ها با هدف جلب رضایت مشترکان، شبکه ارتباطی همراه اول مسجد سلیمان توسعه و ارتقا یافت.

او افزود: اجرای این عملیات در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول، با نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت جدید کوی شهید اسفندیار موسوی، محله نمره ۲ و امور عشایر با تکنولوژی ۳G و ۴G، نقاط کور آنتن دهی مناطق محلات سرکوره ها، چشمه علی، محلات نمره ۲، دره اشکفت، محله هشت بنگله و بیمارستان ۲۲ بهمن برطرف شد و ضمن تقویت و افزایش پوشش شبکه آنتن دهی، مشترکان این مناطق از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند.

فلاح زاده بیان داشت: با نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴G بر روی سایت‌های شهری کوی ذالفقار، مهمانسرای نفت، بن صدا و سیما، مرکز شهید مطهری و شهر عنبر مشترکان از خدمات پوشش شبکه‌ای مطلوب و با کیفیت و تبادل اطلاعات دیتا با سرعت بیشتری برخوردار شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: همچنین با تلاش مضاعف کارشناسان حوزه ارتباطات سیار پس از مکان یابی، تملک و طراحی، سایت جدید روستایی - جاده‌ای بتوند نصب و راه اندازی شد و بخش عمده‌ای از جاده مسیر مسجدسلیمان - اهواز حدفاصل سه راهی لالی تا روستای بتوند تحت پوشش شبکه ارتباطی همراه اول قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ پروژه توسعه فاز ۸ شبکه همراه در سطح استان به ویژه در روستا‌ها با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره مندی مشترکان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت، از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های مخابرات منطقه خوزستان در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای شهروندان است که بر اساس زمان بندی در موعد مقرر در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.