ظاهرشدن مونولیت رازآلود در خیابان!

ظاهرشدن مونولیت عجیب در یکی از خیابان های کنگو خشم مردم این کشور را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کشف مونولیت رازآلود در ترکیه این بار ظاهر شدن مونولیتی عجیب در یکی از خیابان‌های جمهوری دمکراتیک کنگو خبرساز شده است. بنا به گزارش رویترز این مونولیت ۱۲ که ۱۲ فوت ارتفاع داشت در تاریخ ۱۴ فوریه در محله باندال واقع در مرکز کینشاسا، پایتخت کنگو پدیدار شد.

در حالی که افراد محلی ابتدا اقدام به تهیه عکس، ویدئو و حتی گرفتن عکس سلفی با این سازه عجیب کردند، اما در ادامه تصاویری از به آتش کشیدن آن در فضای مجازی منتشر شد. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده در حالی که این سازه غرق شعله‌های آتش است دیده می‌شود. بنا به گزارش بی بی سی جهانی داخل این سازه توخالی و روی آن از جنس ورق‌های فلزی بود.


بیشتر بخوانید


پدیدارشدن این سازه عجیب در خیابان‌های کنگو در حالی خبرساز می‌شود که نخستین بار کشف سازه مشابه‌ای در تاریخ ۱۰ نوامبر سال گذشته در بیابان‌های ایالت یوتا آمریکا خبرساز شده بود. سازه‌های مشابه سپس در انگلیس، تگزاس، لهستان، کلمبیا، هند و چند کشور دیگر مشاهده شدند. آخرین بار سازه ای مشابه توسط یک کشاورز محلی در جنوب شرقی استان شانلی اورفه ترکیه کشف شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.