مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

هنرکارت برای ۴۷۳ نفر از هنرمندان خراسان شمالی صادر شد

حسین فرخنده گفت: امسال و در چهار مرحله، ۴۷۳ «هنرکارت» برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران فعال استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : صدور و ارسال هنرکارت به صورت مرحله‌ای اجرا می‌شود که تاکنون چهارمرحله از این روند انجام شده است.


بیشتر بخوانید 


او با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ هنرکارت به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران خراسان شمالی که عضو صندوق هنر بودند، تحویل داده شده و مابقی نیز در حال صدور است گفت : اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از دریافت هنر کارت، شماره ١٦ رقمی درج شده روی کارت را با همان تلفن همراهی که هنر کارت را ثبت نام کردند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند و پس از چند لحظه پیامک "هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد" ارسال می‌شود.

او با اشاره به اینکه کارت‌های صادر شده به تدریج توزیع می‌شود، گفت: اعضا پس از دریافت و فعال سازی می‌توانند از خدمات و مزایای این کارت‌ها بهره‌مند شوند.

او افزود : هنرمندانی که اسامی آن‌ها اعلام گردیده تا زمانی که رمز کارت برایشان ارسال نشده است، از گذاشتن کارت در عابر بانک خودداری کرده، چون به دلیل عدم فعال شدن، توسط عابر بانک مسدود خواهد شد و نیاز است تا در حفظ و نگه داری هنر کارت دقت نمایند، چون صدور مجدد آن مشمول فرآیند زمانی طولانی و هزینه ٢٠٠ هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده کارت خواهد بود.


۶۳۸ هنرمند خراسان شمالی عضو صندوق اعتبار هنر هستند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.