پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

۱۰ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه ای امسال در مازندران پرداخت گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: ۱۰ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از ابتدای امسال تا پایات بهمن ماه در مازندران پرداخت شد.

او افزود: میزان اعتبارات مصوب سال ۱۳۹۹ استان، بابت اعتبارات هزینه‌ای (حقوق و سایر) و ردیف‌های اعتباری مربوطه، ۸۰۵۸ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۳ درصدکاهش را نشان می دهد.

هاشمی گفت: مجموع پرداخت بابت اعتبارات هزینه‌ای در این مدت ۷۲۷۶ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان یک درصد افزایش را نشان می دهد که از این میزان، بابت حقوق و مزایای دستگاه‌های استانی مبلغ ۶۳۱۳ میلیارد ریال پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او افزود: ۹۶۳ میلیارد ریال هم در این مدت بابت سایر هزینه‌ها پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان ۶۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

هاشمی درخصوص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گفت: میزان اعتبار مصوب سال ۱۳۹۹ بابت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ردیف‌های اعتباری مربوطه، مبلغ ۱۴۸۶۵ میلیارد ریال بوده که درمقایسه با پارسال به میزان ۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد که عملکرد اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران در پرداخت نقدی بابت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در این مدت مبلغ ۱۳۸۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۰۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران افزود:میزان واگذاری اسناد خزانه اسلامی بابت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در یازده ماهه سالجاری مبلغ ۲۲۰۱ میلیارد ریال بوده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار