خشنود در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نیاز دانشگاه خواجه نصیر به بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای تجهیز هزینه‌های عمرانی

معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه خواجه نصیر به بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای تعمیر و تجهیز هزینه‌های عمرانی نیاز دارد.

عبدالمجید خشنود، معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بدجه تامین شده برای اقدامات همه جانبه دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به علت محدودیت‌های بودجه‌ای فعالیت زیادی برای تغییر و تحول ساختمان‌های خوابگاه، دانشگاه یا سلف غذا خوری نداشته است.

او افزود: در داخل دانشگاه مباحثی مطرح می‌شود بر مبنای اینکه افراد مدعی هستند بودجه دانشجویی به علت ویروس کرونا در فعالیت‌های دیگر هزینه شده است، اما باید دانست که حقوق کارکنان را افزایش داده ایم و هزینه‌های بودجه دانشجویی مستقیما از طرف وزارت علوم ابلاغ می‌شد که در حال حاضر آن را منتفی کرده اند.

خشنود تصریح کرد: در بخش تعمیر و تجهیز به علت اینکه حدود ۲۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه حضور دارند تقریبا دو الی سه خوابگاه را بازسازی کرده ایم، یکی از خوابگاه‌های دخترانه با ظرفیت ۱۴۰ نفره دانشگاه خواجه نصیر با کمک یکی از خیرین که از سال‌ها پیش بازسازی آن را پیش بینی کرده بودند در حال انجام است.

معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: یکی دیگر از خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با همکاری صندوق رفاه، دانشگاه و خیرین در حال تعمیرات و بازسازی است، همچنین از طریق بودجه سازمان امور دانشجویان و دانشگاه برای تجهیز و تعمیر زیرساخت‌های رستوران‌ها اقدام کردیم.

خشنود با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا از اسفند سال ۹۸ اقدام به بازسازی خوابگاه‌ها کردیم، تاکید کرد: تجهیزات صنعتی شست و شو از همان سال گذشته برای تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها و ساختمان رستوران‌ها خریداری شد و باید گفت که حرکت خوبی به سمت صنعتی سازی در حوزه رستوران‌ها داشته ایم.

لزوم بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای تعمیر و تجهیز طرح های عمرانی دانشگاه خواجه نصیر 

معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اضافه کرد: دانشگاه ما در بخش طرح‌های عمرانی برای تعمیر و تجهیز به ۱۰ میلیارد تومان بودجه احتیاج داشت که در حال حاضر ۸۵ درصد از آن به دست ما رسید و فعالان برنامه و بودجه قوق تحقق ۱۵ درصد از باقی مانده بودجه را داده اند که هنوز عملیاتی نشده است.

خشنود بیان کرد: برای تعمیر و تجهیز همه جانبه ساختمان‌های باشگاه ۸ و نیم میلیارد هزینه کرده ایم که از آن مبلغ ۶۰ درصد برای تعمیرات و ۴۰ درصد برای تجهیزات هزینه شد.

او با بیان اینکه از ۴۰ میلیارد بودجه تجهیزات برای دانشگاه یک و نیم تا دو میلیارد آن صرف هزینه بخش سرور مرکزی دانشگاه و آموزش‌های الکترونیکی شد، تاکید کرد: تقریبا عمده اولویت اول بخش تجهیزی دانشگاه روی حوزه تجهیز سرور دانشگاه انجام شد که با همکاری معاونت پژوهشی و دفتر فنی دانشگاه شکل گرفته و سرور‌های آموزشی دانشگاه نسبت به سال گذشته برای ارائه آموزش‌های بهتر الکترونیکی بهتر و به روز‌تر شده است.

معاون مالی و اداری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال در بودجه تجهیز دانشگاه زودتر نسبت به سال‌های گذشته با همکاری سازمان برنامه تخصیص داده شده بنابراین توانستیم برای اعضای هیئت علمی جدید کامپیوتر خریداری کنیم.

او در پایان یادآوری کرد: در حال حاضر از ۷ هزار دانشجوی دانشگاه ۵۰ درصد را دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی مقاطع ارشد و دکتری شامل می‌شوند که از این ۵۰ درصد تعداد کمی برای انجام پروژه‌های تجربی در دانشگاه تردد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار