میراسماعیلی: بابت قهرمان پوشالی شرمنده خون شهدا شدیم

رئیس فدراسیون جودو حرکت سعید ملایی و حضور او در مسابقات گرند اسلم جودوی تل آویو را محکوم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی (رئیس فدراسیون) در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان همدان حرکت قهرمان پوشالی جودوی ایران (سعید ملایی) را که برای حضور در مسابقات گرند اسلم به اسرائیل رفته است، محکوم کرد و اظهار داشت: من به عنوان خدمتگذار جامعه جودوی کشور از خانواده شهدا، ایثارگران، مردم شریف ایران عذر خواهی می‌کنم و می‌گویم که ما شرمنده هستیم که یک ورزشکار بی عقل و قهرمان پوشالی ما که فقط منافع شخصی خود را می‌بیند به تل آویو رفته و به آن افتخار می‌کند.

وی افزود: این افتخار نیست بلکه یک لکه ننگ است بر پیشانی ملایی و تا ابد همراه او می‌ماند، چون به آرمان‌های نظام پشت کرده است. شمایی که به سرزمین مادری خود پشت کرده اید و افتخار می‌کنید؛ همه قهرمانی، مدال نیست، راز ماندگاری فقط کسب مدال نیست، چرا از نام تختی و پوریای ولی همیشه به نیکی یاد می‌شود؟ آیا کسی نیست که مدال هایش بیشتر از تختی باشد؟ آیا ما قهرمان تر از پوریای ولی نداشته ایم؟ اما متاسفانه این ورزشکار به همراه مربی بی ارزش خود به آرمان‌های نظام و اهداف کشور و ۴۲ سال زحمت صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت کرده اند، من حرکت او را محکوم می‌کنم، تمام مجامع بین المللی می‌خواهند ورزش ایران سیاسی نشود، اما خودشان دارند ورزش را سیاسی می‌کنند، شبکه‌های معاند دارند این موضوع را پوشش می‌دهند، من تاسف می‌خورم که چرا در ایران کسی این موضوع را محکوم نکرد.

میراسماعیلی تاکید کرد: ما باید با صراحت از خون شهدا دفاع کنیم خیلی‌ها هستند که در ورزش کشور با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، ممکن است به خیلی‌ها بی مهری شده باشد، پیشنهادات زیادی به من و امثال من شده است، اما دلیل بر این نیست که پا روی همه چیز بگذاریم، سرزمین مادری ما که به عنوان ناموس ما است به چه قیمتی به آن پشت کنیم؟ به قیمت یک مشت دلار یا یک مدال؟ به قیمت دیده شدن؟ به قیمت مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران؟

رئیس فدراسیون جودو گفت: این ننگ بزرگی برای ورزشکار پوشالی ما است که زیر پرچم مغولستان کاری کرد که ۹۰ هزار جودوکار ایرانی تعلیق شوند، بسیاری از نوجوانان و جوانانی که می‌توانستند در این یکسال در مجامع بین المللی افتخارآفرینی کنند، از اعزام محروم شدند، سعی کردند جودوی ایران را سیاسی کنند و سعی کردند جودو ایران را سرخورده کنند، این لکه ننگ تا ابد با آن‌ها می‌ماند، ما در دادگاه حکمیت ورزش با شهامت از جودوی ایران دفاع کردیم، معتقدیم و ایمان داریم که آرمان‌های نظام باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد. سال‌ها برای دفاع از کشور، خون‌ها ریخته شده، خانواده‌های زیادی جوان‌های خود را فدا کرده اند، من افسوس می‌خورم که کسی به خاطر منافع شخصی از وطن خود بگذرد. این افسوس است برای همه ما امیدوارم صحبت‌های من تلنگری برای نوجوانان و جوانان باشد و این آینه عبرت را جلوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
رسول
۰۹:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام برهمه ورزشکاران باغیرت که برای بالا نگهداشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند وسلام به آرش میراسماعیلی عزیز بخاطر مواضع انقلابی، همه میدونن که این دلقک با رفتن به اسرائیل خودش رو ضایع کرد ورزشکاران وطن پرست دوستون داریم به اندازه یک دنیا
Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۰۹:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
برهرچی خیانتکاربه مردم وکشورلعنت.... درودبرشرفت میراسماعیلی..... برهرچی وطن فروش لعنت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
ننگ بر وطن فروش بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
آقای میراسماعیلی یادت رفته وقتی توی المپیک خودت رو به مریضی زدی مقابل ورزشکار اسرائیلی مسابقه ندادی قیافه ات چطوری بود ؟قشنگ تابلو بود چه حسی داری فقط به زبون نمیاوردی تو خودت واسه حفظ جایگاهت این حرفها رو میزنی هر کی توی این مملکت این حرفها رو بزنه باورکردنیه غیر تو
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۷:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
من موندم فدراسیون جودو تعلیق شده آقای میراسماعیلی شما چطور داری حقوق میگیری؟!!!خجالت نمیکشی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
درود بر آرش میراسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
ننگ بر وطن فروشانی همچون این ورزشکار دنیا پرست ( ملایی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
خدمتگزار
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
با سلام و درود به ورزشکاران غیرتمند و متعهد // فک کردید // هر کی خوب مشت بزنه // یا خوب لگد بزنه // یا خوب بدود // ادم خوب و الگوست // بعضا حیوانات این کارها را بهتر از ما انسانها انجام میدهند// قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اینکه عذرخواهی می کنید خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دروددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
درود بر آرش میراسماعیلی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
بگذارید مردم کشور انتخاب خود را داشته باشند و کسی که رفته و با پرچم کشور دیگر مسابفه می دهد انتخاب خودش است -یا شرایط بهتر فراهم کنید و یا کسی رفت خاله زنک نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
آن کس که صهیونیزم خدمت کند ننگ ابدی برایش خواهد بود. زیرا صهیونیستها به عنوان یک قوم متجاوز که ملتی را آوره کرده اند شناخته میشوند و ایشان متاسفانه با این حرکت اشغالگری صهیونیستها را تایید کردند.
آخرین اخبار