سهامداران عدالت برای ثبت نام در سجام بشتابند

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر از سهامداران عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند خواست زودتر در سجام ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رسول زارعی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر گفت: برای این که دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند، بتوانند از مزیت‌های سهامداری خود استفاده کنند مانند اینکه سود سهام خود را دریافت کنند یا در انتخاب اعضای هیات مدیره و تصمیمات اساسی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت نقش داشته باشند، باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.

او افزود: افراد خودشان می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی وارد سامانه شوند و نام‌نویسی کنند که تاکید هم بر این است با توجه به شرایط کرونایی مردم تا جایی که می‌توانند از همین روش کار را انجام دهند اما کارگزاری‌ها، دفترهای پیشخوان‌ دولت، و‌ دفتر خدمات ارتباطی (آی سی تی) روستا‌یی هم در این زمینه به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر ادامه داد: فقط افرادی که زیر ۱۸ سال‌ دارند، باید برای ثبت نام سجام به پیشخوان دولت، کارگزاری‌ها و دفاتر خدمات ارتباطی روستایی مراجعه کنند و بقیه می‌توانند خودشان این کار را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


زارعی عنوان کرد: پیش بینی شده است که تا نیمه اسفند مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان‌ها تشکیل شود و این شرکت‌ها با هیات مدیره جدید که سهامداران انتخابشان می‌کنند، کار خود را ادامه دهند.

او بیان کرد: کسانی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب و در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند، باید منتظر باشند تا روزهای آینده در خصوص نحوه حضور در مجمع شرکت سرمایه گذاری اطلاع‌رسانی شود. 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر گفت: در این اطلاع رسانی از آنان خواسته می‌شود که در زمانی مشخص به صورت مجازی و غیرحضوری در جلسه مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان شرکت کنند و به نامزد‌های عضویت در هیات مدیره رای دهند تا  شرکت کار خود را شروع کند.

 زارعی از همه خواست به اعضای خانواده و اطرافیان خود که سهامدار عدالت هستند اطلاع دهند تا هر چه زودتر در سامانه سجام نام نویسی کنند.

او بیان کرد: حدود ۳۷۳ هزار سهامدار عدالت در استان بوشهر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند که ۴۱ درصدشان در سجام ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیل جلالی جاجرمی
۰۱:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام بنده سهام عدالت دارم و در اختیار خودم هست برای سود که می خواهند واریز کنند می تونم توی همین سایت ثبت نام کنم ،اگه راهنمائی فرمائید خیلی سپاسگذار هستم