رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستور پیگیری حادثه دوغارون را صادر کرد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستور انجام اقدامات لازم قضایی در خصوص ساماندهی مسائل پس از حادثه منطقه اقتصادی دوغارون را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: از مسئولان قضایی محلی خواسته شده است با هدف پیشگیری از هرگونه جرم تا عادی شدن وضعیت منطقه، نظارت مستمر و مؤثر بر حُسن اجرای امور اعمال کنند.

حسن رضایی رئیس دادگستری تایباد نیز گفت: نظر به وقوع انفجار و آتش سوزی در منطقه اقتصادی دوغارون، با قید فوریت جلسه ستاد بحران به همراه مسئولان استان و والی شهر هرات افغانستان در محل برگزار و ابعاد و چگونگی حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: تدابیر و تصمیمات و هماهنگی‌های لازم در هر دو کشور برای کنترل و نظارت اوضاع صادر شده است که خروج، تخلیه و ساماندهی کامیون‌های مستقر در محل حادثه و انتقال آن‌ها به پارکینگ‌ها و محل‌های امن، درخواست کمک هوایی و زمینی از شهرستان‌های اطراف با قید فوریت در جهت اطفای حریق، ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی انتظامی در مسیر جاده‌های منتهی به مرز برای کنترل ترددها، آماده سازی بیمارستان شهرستان و بیمارستان‌های شهرستان‌های همجوار برای پذیرش مصدومان و هشدار و آماده‌باش به سازمان‌های امنیتی و مراجع انتظامی برای رصد اوضاع و جلوگیری از هرگونه اقدام احتمالی تروریستی از جمله این اقدامات است.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار