نمایشگاه عرضه کالا‌های نوروزی در مشهد برگزار می‌شود؟

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا فروش فوق العاده کالا‌های نوروزی در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تجاری و واحد‌های صنفی انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد برپا نمی‌شود و به جای آن فروش فوق العاده کالا‌های نوروزی در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تجاری و واحد‌های صنفی انجام می‌گیرد و این طرح با شعار "نمایشگاهی به وسعت ایران" قرار است در سراسر کشور برای کالا‌های پرمصرف نوروزی اجرا شود.

او افزود: بخشی از کالا‌های پرمصرف نوروزی مانند خواروبار و مواد غذایی را می‌توان از طریق سامانه ویژه توزیع کالا‌های طرح تنظیم بازار اتاق اصناف مشهد نیز توزیع کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: تاکنون هزار و ۱۵۳ واحد صنفی در حوزه خواربار، مواد غذایی، نبات و آب نبات، قنادی و رستوران، ۸۳ شرکت تعاونی و ۵۸ فروشگاه زنجیره‌ای از مشهد و تربت حیدریه در این سامانه ثبت شده است.

بنانژاد بیان کرد: همچنین ۱۹ طرح توزیع کالا‌های طرح تنظیم بازار و ۳۰ انبار کالا در این سامانه ثبت شده و تاکنون ۲ هزار و ۹۱۷ سفارش از مباشر تا خرده فروش از طریق سامانه دریافت و ۲ هزار و ۲۰ مورد از این سفارشات تایید و کالا تحویل شده است.

او تصریح کرد: واحد‌های صنفی و تعاونی و فروشگاه‌های که پروانه یا جواز معتبر دارند در این سامانه ثبت نام می‌شوند و ثبت سفارشات کاملا الکترونیکی انجام می‌گیرد، در صورتی که تعداد واحد‌های ثبت نام شده در این سامانه افزایش یابد، نگرانی در حوزه ثبت و توزیع کالا برطرف خواهد شد.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.