همایش ملی فقر زدایی در اراک برگزار می‌شود

همایش ملی فقر زدایی همزمان با ایام ولادت مولای متقیان در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش ملی علل و پیامد‌های فقر و راه‌کار‌های مبارزه با آن در کلام و سیره امام علی (ع)، همزمان با ایام ولادت مولای متقیان در اراک برگزار می‌شود.

در نشست هماهنگی برگزاری این همایش شمار مقالات ارسالی به دبیرخانه بیش از ۳۰۰ اثر اعلام شد و مقرر شد آثار برگزیده روز ششم اسفند در مراسم اختتامیه معرفی شوند.

حجت الاسلام مرادی دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی و دبیر همایش ملی علل و پیامد‌های فقر و راه‌کار‌های مبارزه با آن در کلام و سیره امام علی (ع)، در حاشیه این نشست گفت: سیره فقرزدایی و توجه به، ولی نعمتان محور مهم ویژه برنامه‌های ولادت مولای متقیان در اراک است.

حجت الاسلام مرادی با تشریح ویژه برنامه‌های ولادت حضرت علی (ع) گفت: به مناسبت میلاد پربرکت امیرمومنان (ع) برنامه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه همایش علمی علل و پیامد‌های فقر و راه‌کار‌های مبارزه با آن در کلام و سیره امام علی (ع) در روز ششم اسفند گفت: مقالات برت در این مراسم معرفی می‌شوند.

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی بیان کرد: ابعاد فقر از نگاه امام علی (ع) در حوزه‌های فقر فرهنگی، زمینه‌ها، آثار و پیامد‌های آن و علل وقوع و آثار مخرب آن و آسیب‌های برآمده از فقر از مهمترین محور‌های این همایش است. /

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.