تازه‌های نشر؛

انتشار رمانی عاشقانه با محوریت دروغ/ صمدی: در کتابم بزرگ نمایی کردم

کتاب محمد صمدی با عنوان «قلب سرخ» در انتشارات البرز منتشر شد.

محمد صمدی، نویسنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: کتابم با عنوان «قلب سرخ» در انتشارات البرز منتشر شد. این کتاب را در ژانری عاشقانه نوشتم، اما درون مایه اصلی آن اجتماعی است. در آن از دروغ‌هایی سخن گفتم که به گمان خودمان دروغ نیست، اما در واقع دروغ است. دروغ‌هایی که پس از شنیدن آن ناراحت می‌شویم، اما خودمان آن‌ها را به زبان می‌آوریم. به عبارت دیگر دروغ‌های کوچک روزمره مان را بزرگنمایی کردم.


بیشتربخوانید


وی افزود: کتاب دیگری که در دست انتشار دارم، مجموعه داستانی با عنوان «زیر پوست باباولی» است. در این مجموعه، داستان‌هایی درباره گذشتگان جمع آوری کردم. داستان‌هایی که به ۷۰ تا ۸۰ سال پیش باز می‌گردد. به دلیل استقبالی که از کتاب قبلی ام با عنوان «هنرستان عشق» شد، در مجموعه داستان جدیدم سراغ داستان‌های قدیمی رفتم.

این نویسنده ادامه داد: در کتاب «هنرستان عشق» از آداب و رسوم و سبک زندگی مردم کاشان در صد سال پیش سخن گفتم. برای همین کتاب جنبه نوستالژی برای مخاطبانش دارد و خوشبختانه با استقبال آن ها روبه رو شد. به دلیل استقبال از «هنرستان عشق»  داستان‌های «زیر پوست باباولی» را با الهام از ماجراهای یکی از گذر‌های قدیمی شهر کاشان نوشتم. هنوز ناشر این کتاب مشخص نیست. تا پایان سال کار ویرایش مجموعه داستانم به اتمام می‌رسد و پس از فروردین باید دنبال ناشر باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.