ماجرای یک عبارت در جلسه ستاد استانی کرونا در گلستان

مدیرکل صمت استان گلستان گفت: برخی سایت‌های خبری از صحبتهایم در جلسه ستاد استانی کرونا سوء برداشت و جوسازی کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر توهین این ریاست به مردم استان از طریق برخی از سایت‌های خبری منتشر شد.

او ادامه داد: در این خبر، دلیل کمبود روغن در سطح استان ناشی از بی فرهنگی مردم دانسته شده است.

طلوعیان گفت: در همین رابطه باستحضار  می‌رسد که مردم شریف استان واقف اند که کمبود روغن با توجه به روند تامین مواد اولیه آن در این شرایط تحریم‌های ظالمانه مدت ها است که در سطح کشور و از جمله استان گلستان شایع بوده و ارتباطی با مردم نداشته است.

او ادامه داد: این سازمان با همکاری پرسنل زحمتکش خود و نیرو‌های مردمی و بسیجی و با استفاده از توان صنعتی استان همواره کوشیده است تا با تأمین و توزیع این کالای اساسی حتی المقدور از دغدغه‌های مردم در سطح شهر و روستا‌های استان بکاهد و آمار توزیع روز افزون این کالا به خصوص طی یک ماه اخیر و به ویژه در سطح روستا‌های استان بیانگر این واقعیت است.

این مقام مسئول گفت: نکته مهمی را که مردم شریف استان که همواره و در همه شرایط برای سرافرازی و سربلندی نظام اسلامی در کنار دولت و حاکمیت حضور داشته اند باید بدانند این است که علیرغم بهبود وضع تامین و توزیع روغن هنوز بازار اشباع از این محصول نبوده بنابراین میزان توزیع با توجه به نیاز سرانه خانوار مناسب بوده و برای استفاده بهینه همه خانوار‌های محترم استان لازم است تا همگی از جمله مسئولین ذی ربط، بسیجیان جان بر کف، بازاریان و کسبه محترم و آحاد مردم با اطلاع رسانی به موقع و تظّلم خواهی نسبت به اعمال غیر قانونی و غیر فرهنگی همه افرادی که در این شرایط سخت معیشتی و در هر لباسی و موقعیتی مانع از دسترسی مردم به حق خود می‌گردند اقدام کرده و به بازرسین سازمان و یا هر مقام ذی صلاح در استان اطلاع دهند.

او گفت: موضوع بی فرهنگی عنوان شده در جلسه ستاد کرونا در واقع اقدامات غیر انسانیِ سودجویان در این شرایط تحریم بوده که مانع از تحقّق زحمات همه عزیزانی می‌شود که کمر همّت برای خدمت رسانی به مردم غیور استان و به ویژه اقشار محروم و کم درآمد بسته‌اند.

او افزود: فرهنگ و مدنیّت مردم استان گلستان با این تاریخ کهن در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و کشاورزی و ... که همگی از ابواب جمعی و مشتریان و مراجعین حوزه صمت هستند و این سازمان در طول سال‌های متمادی افتخار خدمت گذاری به همه این عزیزان و مردم شریف را دارد، بر کسی پوشیده نیست.

طلوعیان گفت: اینجانب ضمن اعلام برائت از همه سوء تعبیر‌هایی که از سخنان بنده به عمل آمده و ادای احترام به همه مردم شریف استان گلستان به عنوان یک خادم آنان، همچنان که تاکنون از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط برادران سپاهی و بسیجیِ قرارگاه ربیع در تامین و توزیع اقلام معیشتی مردم استفاده کرده و امیدواریم در آینده با بسط این روابط در روند خدمت‌رسانی به مردم توفیقات بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: روغن ، بی فرهنگی ، توهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.