سخنگوی حزب مردم‌سالاری خبر داد؛

نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

آرش حبیبی گفت: بحث نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری از مدت‌ها قبل در این حزب تصویب شده است.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آرش حبیبی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری و سخنگوی این حزب با بیان این که پنجشنبه هفته جاری ۳۰ بهمن ماه، نوزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری به صورت مجازی با شعار «تقویت حاکمیت مردم با جمهوریت سوم» با سخنرانی شخصیت‌های اصلاح‌طلب برگزار می‌شود، از احتمال معرفی نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بحث نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری از مدت‌ها قبل در دفتر سیاسی و شورای مرکزی این حزب تصویب شده است، اما پس از مخالفت دبیرکل به مجمع عمومی کنگره نوزدهم موکول شده و لذا تاکنون اعلام نشده است.

نماینده حزب مردم‌سالاری در جبهه اصلاح‌طلبان ایران افزود: اگر کنگره نوزدهم هم بپذپرد این نامزد اختصاصی به نهاد اجماع‌ساز جبهه اصلاح‌طلبان ایران معرفی خواهد شد.

وی افزود: در کنگره نوزدهم با هماهنگی نماینده وزارت کشور انتخاب مستقیم دبیرکل از سوی مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان را خواهیم داشت.

آرش حبیبی در پایان با اشاره به این که حزب مردم‌سالاری بار‌ها اعلام کرده که در خرداد ۱۴۰۰ حتما مشارکت مشروط در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت، تاکید کرد: حزب ما هرگز به دنبال نامزدهای نیابتی و استقراضی نبوده و نخواهد بود.

وی در پایان سه لینک حضور در مراسم افتتاحیه کنگره یازدهم که از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ صبح پنجشنبه ۳۰/۱۱/۹۹ برگزار می‌شود، را به شرح زیر اعلام کرد:

https://meeting-two.solukag.ir
@Kavakebian_ir
@mardomsalarionline.ir

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار