پرداخت ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به کشاورزان زنجانی

رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: از آذرماه امسال تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب کشاورز کارت به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب کشاورز کارت تاکنون به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

او افزود: کل این مبلغ از آذرماه امسال تاکنون جهت  خرید نهاده‌های کشاورزی از جمله انواع کود‌های شیمیایی و سموم ازسوی بانک کشاورزی به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: تسهیلات اختصاص یافته به کشاورزان زنجانی برای تامین نهاده‌های کشاورزی کشت پائیزه ۱۰۲ میلیارد تومان است و مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده ۱۲۶ هزار و ۶۸۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تاراسی تاکید کرد: پرداخت این تسهیلات برای هر هکتار حداقل ۲۰ میلیون ریال و حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال برای هر کشاورز می باشد که با ۱۲ درصد سود و با بازپرداخت یک ساله برای کشت سه محصول گندم، جو، کلزا پاییزه در نظر گرفته شده است.

او گفت: کشاورزان دریافت کننده این تسهیلات تنها مجاز به خرید انواع کود از ۴۶ کارگزاری توزیع کود در استان زنجان و انواع سموم کشاورزی از مراکز توزیع سم می باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.