درخشش تاریخی کاراتسف در نخستین گرند اسلم دوران حرفه‌ای‌اش

تنیسور ۲۷ ساله روس برای نخستین بار به مرحله یک چهارم نهایی یک گرند اسلم راه پیدا کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصلان کاراتسف، مرد شماره ۱۱۴ تنیس جهان در جریان رقابت‌های امروز تنیس آزاد استرالیا در دیداری نفس گیر در ۵ ست موفق شد رقیب خود فلیکس ایلیاکیم کانادایی را شکست داده و به جمع هشت تنیسور پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کند. کاراتسف ست‌های اول و دوم را با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر یک تن به شکست داد، اما با بازگشتی استثنایی در ۳ ست بعدی با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ برابر حریف خود به برتری رسید تا برای نخستین بار در طول دوران حرفه‌ای خود به مرحله یک چهارم نهایی یک گرند اسلم راه پیدا کند.

او نخستین تنیسور در ۲۰ سال اخیر است که در نخستین گرند اسلم دوران حرفه‌ای خود به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می‌کند آخرین بار الکس رادولسکو آلمانی در جریان رقابت‌های تنیس ویمبلدون سال ۱۹۹۶ موفق به انجام این کار شده بود.

او در خصوص صعود به جمع ۸ تنیسور پایانی و رقیب خود در یک چهارم نهایی گفت: بازی بسیار سختی در پیش داشتم. حریف واقعا سریع بود و ۲ ست طول کشید تا متوجه شوم چطور باید بازی کنم.

کاراتسف باید در مرحله بعد به مصاف دومینیک تیم، مرد شماره ۳ تنیس جهان یا گرگور دیمتروف بلغاری برود. او در این خصوص اظهار داشت: برای من مهم نیست که رقیب من در مرحله بعد چه کسی خواهد بود، چون برای همه چیز آماده هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار