تامین اعتبار برای آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی در استان قزوین

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استان قزوین گفت:برای آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر استان قزوین، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استان قزوین از تخصیص اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر خاکی شهر‌های این استان خبر داد.

صالحی افزود: در طرح گسترده، عملیات زیرسازی و آسفالت اساسی با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب و با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر شهر‌های استان قزوین انجام می‌شود، روان سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

او با بیان اینکه مساحت معابر خاکی شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت استان، ۵۷۴ هزار مترمربع است، اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا بهسازی تمامی معابر خاکی ادامه خواهد داشت و تمامی معابر بهسازی شده، پس از اتمام کار، به مرحله آزمایش وارد شده و نقص احتمالی این عملیات نیز مرتفع خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: متأسفانه در برخی معابر به جهت اجرا نشدن عقب نشینی املاک به دلایل مختلف امکان زیرسازی و آسفالت موجود ندارد، لذا از همه شهروندان استان قزوین دعوت می‌کنیم جهت تعامل و رفع تعارضات در معابر به شهرداری کمک نمایند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استان قزوین در پایان رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری است و شهرداری‌ها موظفند متناسب به نیاز شهروندان اقدام به تخصیص بودجه و اجرای پروژه‌ها نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.