رفیعی : گل دوم به استقلال به نام شهباززاده ثبت شد/ نیم فصل اول را بهتر از این باید تمام می‌کردیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره زننده گل دوم این تیم برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر  استقلال اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران تبریک گفته و به تیم خوب، قابل احترام و بزرگ استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. وقتی ۲ تیم بالای جدولی با هم در دیدار پایانی نیم‌فصل رقابت دارند شرایط خیلی حساس می‌شود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا گل دوم این تیم را خودش به ثمر رساند یا سجاد شهباززاده بیان کرد: شهباززاده گل را به ثمر رساند. البته او  زمانی که  من را نشان داد منظورش این بود که روی یک کار تمرین شده گل را  به ثمر رساندیم. به هر حال یکی، ۲  روز است که من و سجاد درباره کاری صحبت می‌کنیم که هیچ کس حتی در داخل تیم هم از آن خبر نداشت.

رفیعی اظهارکرد: این کار تاکتیکی را برای ضربه ایستگاهی هماهنگ کرده بودیم. شهباززاده هم زمانی که من را نشان داد منظورش همین بود که این گل از همین طریق به ثمر رسید. فکر می‌کنم جهت توپ خیلی تغییر نکرد، اما به پای شهباززاده برخورد کرد و  این گل باید به نام او نوشته شود.

جای هواداران در بازی با استقلال خالی بود 

او افزود: خیلی خوشحالم که توانستیم این مسابقه را در خانه خودمان ببریم. باز هم می‌گویم جای هواداران خیلی خالی بود  و واقعاً حیف است این بازی‌های بزرگ بدون تماشاگر برگزار شود و امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط به شکلی باشد که بتوانیم هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

او درباره اینکه در نیم‌فصل دوم هم می‌توانند این موفقیت را تکرار کند، گفت: می‌توانستیم نیم‌فصل اول را حتی بهتر از این تمام کنیم. هرچند شرایط‌مان اکنون خوب است، اما انتظار بیشتری از خودمان داریم و در برخی مسابقات می‌توانستیم امتیاز بیشتری بگیریم که این اتفاق رخ نداد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: باشگاه، مدیریت، هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان و کل مجموعه سپاهان از کارخانه تا هواداران همه کنار هم بودند و بهترین‌ها را انجام دادند. ما هم تلاش کردیم و اکنون باید تمرکز خود را بیشتر کرده و تمرینات بهتری انجام بدهیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار