ریاست سازمان ملی استاندارد به استاندار خوزستان رسید

استاندار خوزستان امروز خبر انتصابش به ریاست سازمان ملی استاندارد را تایید کرد و گفت: رییس جمهور در این زمینه تصمیم گیری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه در حاشیه آیین بهره‌برداری از فاز نخست مسیر کمربندی پل ششم اهواز در جمع خبرنگاران ضمن تایید خبر انتصابش به عنوان رییس سازمان استاندارد کشور گفت: تصمیم گیری در این زمینه با رییس جمهوری است.

او با بیان اینکه درباره انتصابم در این سازمان صحبت و بلکه یک مرحله فراتر از صحبت صورت گرفته است، افزود: هر کجا که رئییس جمهور دستور دهند خدمت خواهم کرد، من به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کنم و هر جا که باشم خدمتگذار مردم هستم.

شریعتی با بیان اینکه همه کشور به خوزستان دین دارد و اصل خدمت به جمهوری اسلامی است و هر جا که باشم خودم را خوزستانی می‌دانم و قلبم برای اهواز و همه شهر‌های استان می‌تپد، از توضیح درباره زمان صدور حکم انتصابش خودداری کرد.

خبر رفتن شریعتی از استانداری خوزستان و انتصاب به عنوان رییس سازمان استاندارد از چند روز پیش در فضای مجازی مطرح شده، اما او و روابط عمومی استانداری تاکنون به پرسش‌ها پاسخ قطعی نداده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
چه به درد خوزستان خوردی که حالا بری استاندادرد
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۷:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
بالاخره لب به سخن گشود و لو داد