مربی تراکتور:

هواداران از نتایج پرنوسان تراکتور نگران هستند/ قصد داریم حداکثر امتیاز را برابر سایپا بگیریم

عباس چمنیان درباره آخرین بازی تیم تراکتور برابر سایپا در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: آخرین بازی نیم فصل اول خود را باید برابر سایپا انجام بدهیم. با توجه اینکه  سازمان لیگ زمان  ۳ بازی نیم فصل دوم هم اعلام کرده است، فاصله‌ای بین ۲ نیم فصل نداریم. البته بازی پایانی ما در نیم فصل اول خیلی مهم است. سایپا تیم جوان، دونده و باانگیزه بالایی محسوب می‌شود. این تیم نشان داده  که در زمین خودش برای هر تیمی حریف سرسختی است.

او ادامه داد: تیم سایپا بازیکنان باکیفیتی دارد که شرایط بازی را برای تیم ما سخت می‌کند. امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و بازیکنان برنامه‌هایی که تمرین کردیم را بتوانند در زمین مسابقه اجرا کنند. یک نکته مهم این است که نتایج تیم ما در نیم فصل اول نوسان داشته  و  این موضوع مقداری هواداران را نگران کرده است که به طور کامل آن‌ها حق دارند. البته  تراکتور خاص است.

امیدوارم پیروز شویم 

چمنیان گفت: مسئولیت زیاد است و امیدوارم بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه  بازی با سایپا بتوانند با تمرکز بالا و احساس مسئولیت فوق العاده‌ای که بر دوش همه ما است بتوانند توانایی خود را نشان بدهند و بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. در مجموع تیم ما در خارج از خانه بهتر عمل کرده است و ۴ پیروزی از ۵ برد خود را در خانه حریفان به دست آورده ایم.

مربی تراکتور بیان کرد: تیم داوری خوبی برای بازی ما برابر سایپا انتخاب شده است  و به طور حتم با قضاوت خوبی که  داوران انجام خواهند داد و بازی جوانمردانه‌ای که از سایپا سراغ داریم شاهد بازی زیبا خواهیم بود.

او درباره مصدومان و محرومان تیم تراکتور در این بازی گفت: خوشبختانه بازیکن  محرومی برای این بازی نداریم. عکاشه حمزاوی هم مصدوم است و روز گذشته همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد. اگر کادر پزشکی مراحل درمان این بازیکن را  تکمیل کند این احتمال وجود دارد که بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاکر
۱۱:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
بازم میخواهین از حمزویی استفاده کنین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار