امام جمعه کوهبنان مطرح کرد؛

۲۲ بهمن صحنه نمایش نفرت مردم از دشمنان

حجت الاسلام جعفری گفت:‌ مردم با حضور گسترده در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن، انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولان و مردم کوهبنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان، پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی، عفو و بخشش از گناه دیگران، حفظ زبان از غیبت، دروغ و تهمت و غیره موجبات عزت انسان در دنیا و آخرت هستند.

او  با قدردانی از حضور باشکوه، بابصیرت و انقلابی مردم کوهبنان در مراسم  راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن که با اعلام وفاداری و بیعت مجدد با آرمان‌های بلند شهیدان، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) همراه بود، بیان کرد: مردم با حضور گسترده، انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند و بر حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی تاکید  کردند. 

امام جمعه کوهبنان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ماه رجب از ماه‌های بسیار با ارزش، ماه دعا، استغفار و استجابت دعا  است و چه خوب است  در این ماه به خواندن ادعیه و اعمال ماه رجب از جمله روزه داری بسیار اهمیت بدهیم تا از آتش دوزخ نجات پیدا کنیم، گفت: در اولین روز از ماه رجب میلاد باسعادت حضرت امام باقر (ع) را در پیش داریم. 

 او به الگو قرار دادن  ائمه اطهار  به ویژه امام باقر (ع) در گفت و گو‌ها و معاشرت توصیه کرد. 

 حجت الاسلام جعفری افزود: تولد امام جواد (ع)، میلاد باسعادت مولای متقیان، شهادت حضرت امام هادی (ع) و عید مبعث از جمله مناسبت‌های بسیار مهم ماه رجب هستند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اطاعت از خدا، اطاعت از انبیای الهی و در عصر غیبت هم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان عزت انسان را در بر دارد.

او ضمن قدردانی  از نماینده مردم شهرستان عفت شریعتی بیان کرد: با دعوت  او، نائب رئیس اول مجلس در معادن شهرستان و در جمع کارگران معادن حضور پیدا کردند و به درد دل نمایندگان کارگران گوش دادند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت:با مواضع انقلابی مجلس همواره شاهد ترس و وحشت دشمنان خواهیم بود؛ چرا که نمایندگان مجلس انقلابی و مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار