معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز:

ارزیابی مدارس با تدبیر انجام می‌شود

داوری گفت: کارگاه آموزشی برنامه تدبیر ویژه گروه‌های ارزیابی عملکرد معلم‌ها و مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار شد.

عبدالله داوری معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت پایش عملکرد و نظارت میدانی حضوری و مجازی بر روند اجرای برنامه تدبیر در مدارس مجری، کارگاه تبیین اهداف و مراحل ارزیابی برای گروه‌های ارزیاب برگزار شد.

او افزود: برنامه تدبیر چارچوب اجرای سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی در اختیار مدیران مدارس است که به آن‌ها کمک می‌کند برنامه عملیاتی سالیانه خوبی به کمک مجموعه عوامل انسانی خود تنظیم نمایند.

داوری اظهار داشت: با استفاده از این برنامه همچنین مدیران در شرایط که احساس می‌کنند مدرسه نیاز به اقدامات و فعالیت‌های بیشتری دارند، با کمک منابع و امکاناتی که در اختیار آن‌ها است، شرایط را بهبود بخشند.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه تدبیر، حفظ هوشمندی در برابر پیچیدگی‌ها و استفاده بهینه از منابع محسوب می‌شود، بیان کرد: استفاده بهینه و مطلوب از نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات موجود از شرایط مهم کارایی و بالا بردن کیفیت آموزش است که با اجرای برنامه تدبیر می‌توان به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار