امیر سرتیپ الهامی:

نیروی پدافند هوایی ارتش چتر امنیتی یگان‌های سطحی است

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم پدافند هوایی در عملیات‌های نظامی این نیرو را همچون یک چتر برای یگان‌های سطحی دانست.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار کرد: مردم و نیرو‌های مسلح، کشور عزیزمان را از گزند دشمنان حفظ کردند و لازم است تا جوانان ما از تاریخ پرافتخار خود شناخت داشته باشند و با آن آشنا باشند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت ابعاد مختلف مدیریت افزود: شما جوانان باید ابعاد مختلف مدیریت را بدانید و بشناسید؛ چرا که در آینده شما تصمیم گیر خواهید بود.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به توانمندی نظامی بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان گفت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان شناخته شده است.

وی اضافه کرد: ما اولین کشوری هستیم که با هواپیمای بدون سرنشین تا ارتفاع ۴۷ هزار پا پیش رفتیم و این نشان دهنده قدرت ارتش جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان نقش مهم پدافند هوایی در عملیات‌های نظامی گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش چتر امنیتی یگان‌های سطحی است.

وی  ادامه داد: در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله بازی دراز، بیت المقدس، والفجر ۴ و والفجر ۸ پدافند هوایی ارتش نقش مهمی را ایفا کرد.

امیر سرتیپ الهامی در پایان با اشاره به ابعاد نقش ممتاز پدافند هوایی در عملیات والفجر ۸ خاطر نشان کرد: در این عملیات ۷۰ هواپیمای جنگی دشمن سرنگون شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار