استاندار اصفهان از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی کرد

استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور مردم استان در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگر در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در پیام خود آورده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان با توجه به شرایط خاص کشور، ناشی از شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت هموطنان به شکلی جذاب، خلاقانه و نوآورانه، کاروان خودرویی و رژه موتوری برگزار شد.

او اضافه کرد: به لطف خداوند و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی یک بار دیگر اتحاد، همدلی، انسجام و حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در پیشگاه جهانیان به منصه ظهور رسید.

استاندار اصفهان حضور باشکوه، انقلابی و متفاوت مردم حماسه‌آفرین و همیشه در صحنه استان در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن را تجلی دوباره وفاداری و پایبندی آن‌ها به آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب در برابر شبه افکنی‌ها و دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی برشمرد و گفت: مردم فهیم و ولایتمدار استان با وجود همه محدودیت‌ها، این روز بزرگ را به یکی از ماندگارترین و تماشایی‌ترین ایام‌الله انقلاب اسلامی در طول تاریخ تبدیل کردند.

او تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای قلیل، قانون‌ستیز و ناآگاه در این روز حماسه‌ساز با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ حرمت‌ها و پرهیز از بدزبانی، با نافرمانی از دستور، ولی امر مسلمین، آن هم در روز ملی و انقلابی که شعارش جمهوری اسلامی است، مبادرت به حاشیه‌ساز‌ی و هتاکی کردند که این تصویر زشت و شرم‌آور سزاوار روز ۲۲ بهمن نبود.

رضایی تاکید کرد: با عنایت به این که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید فرمودند که راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اختلاف قرار ندهید و وقتی پای انقلاب وسط است اختلاف سلیقه‌ها رنگ می‌بازد و اینگونه حرکات به ضرر کشور است، دستگاه‌های ذیربط هرچه سریعتر موضوع را پیگیری نموده و به موجب قانون خاطیان و هنجارشکنان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

او با محکوم کردن هتاکی به مسوولان نظام، از مردم مومن، انقلابی، شجاع و با بصیرت استان که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای دیگر از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند قدردانی کرد و سعادت، سربلندی و پیروزی همگان در مسیر دستیابی به آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی از درگاه خداوند را خواستار شد.

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی، موتوری و مجازی در کشور و  استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.