با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری؛

مرکز تخصصی بیماران خاص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بجنورد افتتاح شد

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز تخصصی بیماران خاص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بجنورد روز پنجشنبه در هفدهمین آیین پویش «ره سلامت»، با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص در آیین بهره برداری از این مرکز گفت : برای ساخت این مرکز که با کمک بنیاد امور بیماران خاص، مردم، خیران و دولت ساخته شده، ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


بیشتر بخوانید 


فاطمه هاشمی رفسنجانی افزود: این مرکز با ۸۰ تخت بستری سرپایی، دارای بخش‌های دیالیز، شیمی درمانی، تالاسمی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و کلینیک‌های تخصصی است.

 

رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص گفت : وسعت این مرکز تخصصی چهار هزار و ۴۴۶ متر مربع است و چهار هزارو ۲۰۰ مترمربع نیز زیربنا دارد.

هاشمی در این آیین که با حضور استاندار، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی و نماینده پنج شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به انتقال خواسته مسئولان استان به ریئس جمهوری پرداخته و گفت : مردم ساکن در شمال شهر بجنورد نیاز به بیمارستان دیگری دارند که امیدواریم ریاست جمهوری به ساخت این مرکز درمانی کمک کند.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می‌کنند.

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۵۰ پزشک عمومی و ۲۵۶ پزشک متخصص فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.