فرمانده انتظامی استان ایلام:

شهدای زمین چمن فوتبال شهر چوار از مظلوم‌ترین و بی‌دفاع‌ترین شهدا بودند

سرهنگ القاصی مهر گفت: شهدای زمین چمن فوتبال شهر چوار از مظلوم‌ترین و بی دفاع‌ترین شهدا بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با امام جمعه شهرستان چوار و در حاشیه مراسم گلباران زمین شهدای این شهرستان ، گفت: رژیم بعث و مزدور عراق در تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ با بمباران زمین چمن فوتبال شهدای شهر چوار رذالت و فرومایگی خود را به جهانیان نشان داد.

او با اشاره به شهادت ۱۵ نفر از جوانان ورزشکار و ورزش دوست شهرستان چوار در این حادثه ، افزود: امنیت و آرامشی که امروز در سطح جامعه برقرار است، از برکت خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: مردم ، خود ایجاد کننده امنیت در سطح جامعه هستند و نیروی انتظامی حفاظت و حراست کننده این مهم است و ما در حفظ آن از جان مایه خواهیم گذاشت.

او در بخش دیگری از سخنان خود ، بیان کرد: دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته از هیچ تلاشی در زمینه ضربه زدن به ایران و انقلاب دریغ نکردند، اما با رهبری‌های مقتدرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز به روز انقلاب بالغ‌تر و شکوفا‌تر می‌شود.

القاصی مهر با بیان اینکه مطالبات مردمی در حوزه‌های امنیتی از نیروی انتظامی به حق است، مطرح کرد: با تعامل و هم افزایی بیشتر مردم، ادارات و نهاد‌ها با نیروی انتظامی ، می‌توان وظیفه حفاظت از امنیت که بر دوش سربازان ولایت است را به خوبی انجام داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.