ویژه برنامه «صحن انقلاب» امشب از مشهد پخش می‌شود

شبکه رادیویی جوان، حال‌وهوای زائران حرم امام رضا (ع) در چهل و دومین جشن انقلاب را به صورت زنده از مشهدالرضا (ع) روایت می‌کند.

عباس رجب‌سلمانی، مدیر گروه جامعه شبکه رادیویی جوان در گفت وگو به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ویژه برنامه «صحن انقلاب» در دهه فجر، با همکاری آستان قدس رضوی از شانزدهم بهمن هر شب ساعت ۲۰ به صورت زنده از صحن انقلاب حرم شریف ثامن‌الحجج، امام رضا (ع) به روی آنتن رادیو جوان رفته است و در روز بیست و دوم بهمن به صورت ویژه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که شبکه رادیویی جوان چهارشنبه هر هفته به حرم امام رضا علیه‌السلام سفر می‌کند ادامه داد: در روز‌ها و ماه‌های اخیر، برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند، در این شرایط شبکه رادیویی جوان برآن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا (ع) را زیارت کنند.

رجب‌سلمانی حضور چهره‌های شاخص انقلاب در برنامه «صحن انقلاب» را از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده دانست و افزود: در شب‌های قبل حاج صادق آهنگران مهمان ما در محل تولید برنامه در صحن انقلاب حرم رضوی بود که اقبال خوبی از سوی شنوندگان مواجه گشتیم؛ همچنین در شب گذشته رادیوجوان از طریق این برنامه، نوای الله اکبر زائران امام رضا (ع) در ساعت ۲۱ را منعکس کرد.

مدیر گروه جامعه رادیوجوان در پایان بیان کرد: برنامه «صحن انقلاب» از جایگاه اختصاصی رادیو جوان، واقع در صحن انقلاب، روبروی گنبد طلایی امام رضا (ع) امشب به صورت ویژه به روی آنتن می‌رود تا حال و هوای ایرانی‌هایی که در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب در صحن‌های حرم مطهر امام رئوف حضور دارند، را گزارش کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار