گازرسانی به دو روستای ساوه

به مناسبت دهه فجر دو روستای شهرستان ساوه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه از جمله گازرسانی به دو روستای یُولداش آباد و سُولاب به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در این مراسم گفت: برای اجرای این طرح گازرسانی حدود ۵ میلیارد ریال از اعتبارات و منابع داخلی شرکت گاز صرف شد و ۴۰ خانوار این دو روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

دهیاری روستای کَهَک شهرستان ساوه با زیر بنای حدود صد متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیون تومان آسفالت معابر روستای جُوشقان با صرف ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار با ۲۰۰ میلیون تومان خود یاری اهالی از جمله دیگر طرح‌های شهرستان ساوه بود که به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان دهیاری روستای جَلَکبَر با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و اعتبارای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان، مدرسه خیر ساز سه کلاسه روستای جَلَکبَر را با صرف ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار با کمک خیرین و ۱۰۰ میلیون تومان با استفاده از اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.